Lesta buty sklep internetowyLesta kolebkaLesta obuwie sklep internetowyFAQ Najczęściej zadawane pytania – Lesta sklep

FAQ Najczęściej zadawane pytania – Lesta sklep

by
FAQ Najczęściej zadawane pytania – Lesta sklep
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

FAQ
Najczęściej zadawane pytania

1. Jakie są koszty dostawy przesyłki ?

Koszty przesyłki wynoszą 16,00 zł.

Przy zamówieniu powyżej 500 zł koszty przesyłki ponosi Sprzedawca.

2. Jaka firma dostarcza przesyłki ?

Towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

3. W jaki sposób można zapłacić za zamawiany towar?

Opłatę za złożone zamówienie należy przekazać na konto:

BANK PKO BP W OLEŚNICY: 29 1020 5297 0000 1302 0130 8121

TUR Urszula Rajewska

Sklep Firmowy marki LESTA
ul. Warszawska 12, Spalice
56-400 Oleśnica

4. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

W ciągu 24 godzin od momentu wpływu pieniędzy na nasze konto – jeśli obuwie jest dostępne w magazynie.

W ciągu 14 dni roboczych od momentu wpływu pieniędzy na nasze konto – jeśli obuwie jest niedostępne w magazynie (zlecenie produkcji)

5. W jakim czasie i w jaki sposób można dokonać zwrotu towaru?

Zwracany produkt wraz z numerem konta, na które ma nastąpić zwrot gotówki prosimy odesłać na adres, który będzie widniał na paragonie albo fakturze VAT przesłanej klientowi razem z towarem w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

6. W jakim czasie zostanie dokonany zwrot wpłaconej kwoty?

Pieniądze otrzymane przez Sprzedawcę za Produkt zostaną zwrócone Zamawiającemu przelewem na numer rachunku bankowego wskazany w odesłanym obuwiu w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki przez Sprzedawcę.

7. Czy zakupiony towar można wymienić na inny ?

Klient może wymienić zamówiony towar. Poprzez wymianę rozumie się zwrot zakupionego przez klienta towaru na adres wskazany na paragonie albo fakturze VAT oraz złożeniu ponownego zamówienia na żądany towar. Koszt dostarczenia zwróconego towaru pokrywa Klient.

Ciekawe artykuły:

Back to Top